Izomautok: fórum

Szeretettel köszöntelek a Izomautók klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 350 fő
  • Képek - 439 db
  • Videók - 80 db
  • Blogbejegyzések - 3 db
  • Fórumtémák - 3 db
  • Linkek - 3 db

Üdvözlettel,

Izomautók klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Izomautók klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 350 fő
  • Képek - 439 db
  • Videók - 80 db
  • Blogbejegyzések - 3 db
  • Fórumtémák - 3 db
  • Linkek - 3 db

Üdvözlettel,

Izomautók klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Izomautók klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 350 fő
  • Képek - 439 db
  • Videók - 80 db
  • Blogbejegyzések - 3 db
  • Fórumtémák - 3 db
  • Linkek - 3 db

Üdvözlettel,

Izomautók klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Izomautók klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 350 fő
  • Képek - 439 db
  • Videók - 80 db
  • Blogbejegyzések - 3 db
  • Fórumtémák - 3 db
  • Linkek - 3 db

Üdvözlettel,

Izomautók klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Új téma indítása

Az itt megadottakat később nem tudod módosítani.

A téma címe legalább két, legfeljebb száz karakter hosszú lehet. Kitöltése kötelező.

A hozzászólás hossza legfeljebb háromezer karakter lehet

Kitöltése kötelező

A válasz legalább két, legfeljebb száz karakter hosszú lehet. Legalább két válasz kitöltése kötelező.

A válasz legalább két, legfeljebb száz karakter hosszú lehet. Legalább két válasz kitöltése kötelező.

Létrehozás után, az itt megadott szavazást változtatni már nem tudod.

Fórum

téma válaszok száma utolsó hozzászólás

Sziasztok, Nekem 1970 Dodge Challenger a nagy kedvenc, ami a kivitelt illeti R/T 440 Magnum. Üdv: Zoli

Sziasztok! Elnézést, hogy az oldalhoz nem illő témában írok, és ha ez sért bármilyen szabályzatot, akkor nyugodtan moderáljátok ki, vagy hagyjátok figyelmen kívül… A Szegedi Tudományegyetem végzős pszichológus hallgatója vagyok, és a segítségeteket szeretném kérni a diplomamunkámhoz. Egy on-line kérdőív kitöltéséről lenne szó, amit szerencsére már sokan kitöltöttek (természetesen olyan fórumokon próbálkoztam először, ahol a pszichológia iránt érdeklődnek), de sajnos csak harmadannyi férfi/fiú töltötte ki, mint nő. Úgy lenne az igazi, ha az arány kb. fele-fele lenne, ezért most tanácstalanul bóklászom a neten, és olyan fórumokat keresek, ahol találhatok egy-két vállalkozó szellemű férfit. Úgyhogy KEDVES FÉRFIAK, SEGÍTSETEK KÉRLEK! Az alábbi linken érhető el a szakdolgozatommal kapcsolatos kérdőív, amely egyébként a benyomásalkotás egyes elemeit és összefüggéseit vizsgálja. Egy lányról készült pár másodperces videó megnézése után kell véleményt mondani róla. A kitöltési idő maximum 5 perc! http://www.kwiksurveys.com/online-survey.php?surveyID=HOINMM_59c85d22 Mindenkinek előre is nagyon-nagyon köszönöm a segítséget! Anna

Tárgy: ÜZEMANYAG MEGTAKARITÁS.A SZŰRŐ ÉGÉSJAVÍTÓ EGYSÉGEKKEL. Magyar, Világ, Európa és Géniusz díjas termék ISO, TÜV, MSZ szabvány minősítés(gyakorlati mérésekkel, műszaki-, vizsgálati jegyzőkönyvvel bizonyítva. 10-20% ÜZEMANYAG Megtakarítás +10% TELJESÍTMÉNY növelés. Személygépkocsitól a Traktoron át Teherautókig, Hajóra, egyéb gépekre is. HATÁSA, FELHASZNÁLÓI TAPASZTALATOK: Csökken a füstölés, kisebb lesz a motor zajszintje, vibrációja és ez kellemesebb munkavégzést biztosít. Huzamosabb használatnál megszűnik a porlasztó csúcsok beégése, csökken, majd teljesen kitisztul a motor égőteréből a koksz. A motor gyorsabban felpörög, nő a jármű gyorsulása. Könnyebb a hidegindítás, nő a kompresszió, csökken a kartergáz, a motorolaj fogyasztás, hosszabb élettartamúvá válik a motor. 5. Növekvő nyomaték, gyorsabb munkavégzést tesz lehetővé és ez több elvégzett munkát eredményez. 6. A csökkenő kopás, a nagyobb élettartam alacsonyabb fenntartási költséget igényel A SZŰRŐ ÉGÉSJAVÍTÓ MŰKÖDÉSI ELVE: A felfelé haladó üzemanyag egy pontosan méretezett és beszabályozott mágneses labirintuson keresztül haladva, a felső részben elhelyezett unipoláris mágneses térben azonos töltésűvé válik. Az üzemanyag porlasztási finomsága jelentősen megnő, a porlasztás után is megőrzi azonos töltését, így a cseppek az égőtérbe jutáskor is taszítják egymást és nagyobb oxigén felvételen alapuló tökéletesebb égés jön létre. Mágneses szűrő: Az egység alján tisztítható mágneses szűrő gyűjti össze a motor finomszűrjén átjutó, 2 mikronnál kisebb fém-, rozsdaszemcséket, így csökken az adagoló-porlasztócsúcs, vagy nagynyomású szivattyú-injektorcső meghibásodás. (A gyártótól 3-5 évente célszerű megrendelni a szűrő tisztítást.) Pólusváltó labirintus: A felfelé haladó üzemanyag molekulái - egy méretezett, beszabályozott labirintusban szupererős - csak É-i vagy csak D-i - pólusváltások között haladva instabillá válnak. Az váltakozó, erős mágnesek hatására, az üzemanyag porlaszthatósága és az elérhető porlasztási finomság jelentősen megnő. Unipoláris mező: A felső részben kizárólag D-i pólus erőterében a molekulák szerkezetében meglepő változás következik be, azonos töltésűvé válnak. Berendezésem fejlődését az IKR évek óta figyelemmel kíséri. Több erőgépen végzett fékpadi beméréseiket, az általuk felügyelt gyakorlati bemérések is igazolnak. ÁDÁM TIBOR, E-mail:csobi13@freemail.hu honlap:http://www.uzemanyag.hupont.hu

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu